Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ


ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ  ΠΑΡΕΑΣ 

                                 

                                     Μνήμη
         
                   Γράφω,
                   γιατί η μνήμη είναι,
                   καθεαυτό δική μου,
                   που καταλήγει σε θάνατο υποχρεωτικό.

                    Οι ιστορίες μου,
                   της ζωής αθάνατα παιδιά.
                   Δεν πρέπει να φύγουνε μαζί μου.

                  Πεθαίνοντας εγώ,
                  θα μείνουνε εκείνες αθάνατες…
                  Γραμμένες στις μνήμες όλου του κόσμου.

                        Γαβριήλ Παναγιωσούλης

2 σχόλια:

  1. Πόσο χαίρομαι που ο φίλος μας Γαβριήλ (ξανά) κάνει το πρώτο βήμα εισόδου στην "αυλή" τούτη της Παρέας, με το καλωσόρισμά του!
    Ελπίζω πως το παράδειγμά του να το μιμηθούν και οι άλλοι φίλοι μας.

    Με την εκτίμησή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχομαι φίλε μου Στράτο να πάρουν και τα άλλα μέλη της παρέας την πρωτοβουλία δημοσιέυσης κειμένων τους.


    Ευχαριστώ
    χαιρετώ

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«Ουχ ούτως χρείαν έχομεν της χρείας παρά των φίλων ως της πίστεως της περί της χρείας» Επίκουρος