Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Εγώ θα σας μιλώ με τα τραγούδια μου...

Κάπως έτσι συμβαίνει, χάνεται τ’ όνειρο το τραγούδι όμως μένει…


Από ’δω και μπρος όσα θα ήθελα να πω, θα τα ακούτε με μουσικές και τραγούδια.
Κάποιες φορές θα ταιριάζουν με τους στίχους κι άλλες με τη διάθεση της στιγμής.
Για… να γίνει αυτή η σιωπή... κομμάτια .

1.
Αντίστροφη μέτρηση –Ρίτα Αντωνοπούλου




Μες του κορμιού μου την τρελή την εγκατάλειψη
είδα το έργο της ζωής μου σ’ επανάληψη.
Κι… είπα να τρέξω να κρυφτώ!



2.
Στα είπα όλα - Μίλτος Πασχαλίδης



Κι όταν μετρούσα τι μπορώ η γη δε με χωρούσε
Κυνήγησα τις ομορφιές μα μ’ έκλεψε η λύπη

Όσα κομμάτια κι μπορέσεις να ενώσεις
δε θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις
Στα είπα όλα!

7 σχόλια:

  1. Πολλες φορές οι στίχοι των τραγουδιών είναι πιο εύγλωττοι απο εμάς τους ίδιους.Μιλάμε μέσα απ αυτούς κι αν κρίνω απο τις πρώτες σου επιλογές...παραμιλάνε!!
    Αγαπημένοι τραγουδιστές, αγαπημένα τραγούδια,με νοήματα καθόλου επιφανειακά
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άκουσα και τα δυο τραγούδια με προσοχή,
    Θα πω κάτι εκ δικής μου πείρας.

    Όταν κάποτε έχανα μια αγάπη, συνήθιζα να βγαίνω μόνος έξω στα λιμάνια πήγαινα σε μια καφετέρια ή άλλο μέρος που είχε Juke box το γέμιζα δεκάρες παράγγελνα μια μπύρα δυο, τρεις άκουγα, άκουγα, ρούφαγα τα λόγια τον σκοπό της μουσικής στα ισπανικά και μετά έφευγα να πάω να κοιμηθώ περιμένοντας τα όνειρα, αυτά του ύπνου να μου δώσουν κάποιο σημάδι.
    Αυτό το (Μες του κορμιού μου την τρελή την εγκατάλειψη
    είδα το έργο της ζωής μου σ’ επανάληψη. Κι… είπα να τρέξω να κρυφτώ!) και (Στα είπα όλα)
    τα βρίσκω κάπως ότι έχουν φύγει οι ελπίδες, τα οράματα, που κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι έτσι.
    Τώρα εκεί που έχουμε φθάσει πρέπει να ατενίζουμε την ζωή με αισιοδοξία κλπ. κλπ.
    χαιρετώ σε
    un abrazo
    mas saludos

    Gabo el de NY


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάλι ο ίδιος.
    Ένα τραγούδι που μοιάζει στο νόημα, στα λόγια με αυτά εδώ είναι το ακόλουθο που ήταν της μόδας 1959
    "Σήμερα άυριο και μετά"

    Hoy mañana y después

    No te olvides de mí vivo llorando
    Lejos de aquí para nunca volver.
    El destino mando apartará
    Nuestras vidas
    Pero nunca podrá
    Separar nuestras almas.
    No te olvides de mí
    Pasen los años
    Yo te amare hoy mañana y después

    Υπάρχουν κι άλλ στιχάκια αλλά τα ξέχασα

    χαιρετώ
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή μου Χαρά,
    Αυτό ήταν και η ιδέα της απόφασης.Eξηγώ, φίλη μου, της δικής μου και μόνο απόφασης. Διαπίστωσα πως τα λόγια και οι προσπάθειες πήγαν και συνεχίζουν να πάνε χαμένα, οπότε προς τι…
    Με τα τραγούδια, τουλάχιστον είναι διαφορετικά κι αν αυτά εκπέμπουν νοήματα, καλύτερα ακόμη.
    Ας ελπίζουμε πως οι επιλογές θα είναι ανάλογες με τα μηνύματα που θα ήθελα να στείλω και φυσικά –βεβαίως, βεβαίως– του γούστου μου.

    Σ’ ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Γάβο,
    Χαίρομαι που άκουσες τα τραγούδια με την ανάλογη προσοχή και σου θύμισαν στιγμές της νιότης σου. Πάντα κάτι αφήνουν τα τραγούδια (άλλες φορές ο στίχος, άλλες η μελωδία…) μας ξαναφέρνουν σε εικόνες που μας στιγμάτισαν.
    Όπως σου είπα δεν υπάρχει κάποιο despecho στις επιλογές μου απλά είναι δικά μου ακούσματα που αφήνουν σημάδια τα λόγια τους.
    Επέλεξα αυτόν τον τρόπο μιας και όλη η προηγούμενη προσπάθεια δεν έφερε καρπούς.

    Το latin τραγούδι που γράφεις στο δεύτερο σχόλιο δεν το γνωρίζω ή δεν το θυμάμαι. Θα το ψάξω πάντως.

    Σ’ ευχαριστώ φίλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στράτο καλή σου ώρα,

    Η μουσική φίλε μου Στράτο είναι η πιό διεθνής γλώσσα του πλανήτη μας, διότι εκφράζει όλα τα ανθρώπινα πάθη!
    Χαρά, λύπη, ευτυχία, δυστυχία, εγωϊσμό, αλτρουϊσμό, προδοσία, πόνο, θλίψη, αγάπη, μίσος , οδύνη, ερωτισμό, θάρρος, δειλία, απελπισία, τρέλλα, γνωστικότιτα, προσευχή στον Θεό και ό,τι άλλο αίσθημα και συναίσθημα συνεπαίρνει την ανθρώπινη ύπαρξη!

    Μάλιστα μπορώ να προχωρίσω ένα βήμα παρά πάνω και να πω ότι ακόμα και τα ζώα ανταλλάσουν τα αισθηματά τους μέσω μουσικών κραυγών κι’ας ακούγονται σε εμάς ως γκαρίσματα!
    Είμαι δε βέβαιος ότι η μουσική συνδιάλεξη υπάρχει σε οιανδήποτε άλλο πλανητικό σύτστημα όπου υπάρχει ζωή!

    Εν κατακλείδι, τουλάχιστον για μένα, η μουσική συνυπάρχει με ό, τι ζωντανή διαπλανητική ύπαρξη!
    Επίτρεψέ μου λοιπόν να ονομάσω την ΜΟΥΣΙΚΗ ως την μόνη διεθνή και διαπλανητική γλώσσα!!!
    Τοιουτοτρόπως φίλε μου μη διστάζεις ούτε στιγμή να εκφράζεις τα συναισθήματά σου μουσικώς.
    Το πράττω σ'όλη μου την ζωή.

    Να είσαι καλά.
    Φιλικώτατα,
    δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«Ουχ ούτως χρείαν έχομεν της χρείας παρά των φίλων ως της πίστεως της περί της χρείας» Επίκουρος