Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Η διορατικότητα του Δαλάι Λάμα


Ρωσικό Ιστιοφόρα Άγιος Πέτρος στο Αργοστόλι Κεφαλονιάς

H Διορατικότητα του  Δαλάι Λάμα
Από την στιγμή της γέννησής μας, είμαστε υπό την φροντίδα και την καλοσύνη των γονιών μας. Αργότερα όταν είμαστε ηλικιωμένοι και γεράσουμε και είμεθα καταπιεσμένοι από αρρώστιες, πάλι εξαρτώμεθα από την καλοσύνη των συνανθρώπων μας.
Δεδομένου ότι στην αρχή και στο τέλος της ζωής μας είμαστε εξαρτημένοι από την καλοσύνη των άλλων, πως είναι δυνατόν στο άνθος  της ζωής μας να μην δείχνουμε καλοσύνη προς τους άλλους ανθρώπους;    

Μετάφραση  Γαβριήλ Παναγιωσούλης
  


Insight from the Dalai Lama,
Right from the moment of our birth, we are under the care and kindness of our parents, and then on our life, when we are pressed by sickness and become old, we are again dependent on the kindness of others.
Since at the beginning and at the end of our lives we are so dependent on other’s kindness, how can it be that in the middle we neglect kindness toward others?

Gabriel Panagiosoulis
Οι φωτογραφίες από την ιστοσελιδα iKefalonia 




11 σχόλια:

  1. Ομολογώ πως ναι, καμιά φορά ξεφεύγουμε, όχι για κάποιο άλλο λόγο, ούτε από μη ανταπόδοση, αλλά από ατυχείς συγκυρίες κι από επιπόλαια χτυπήματα που δε σ’ αφήνουν ν’ αγιάσεις…

    Έχω μετανιώσει για πολλά, για πάρα πολλά, ιδίως όταν ξοδεύομαι στο πουθενά και στο τίποτα. Δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σωστό καθ΄όλα το απόσπασμα Γαβριήλ μου και όμως στο διάβα της ζωής μας νομίζουμε ότι δεν χρειαζόμαστε κανέναν και τα λάθη μας και οι παραλήψεις είναι πολλά !!! Θα ήμουν τουλάχιστον ευτυχής αν πεισθώ ότι έκανα λιγότερο κακό απ΄ότι μου προκάλεσαν !!!!Οπως λέει και ο Στράτος για πόσα πράγματα έχω μετανιώσει , πόσα λάθη έχω κάνει !!!
    Καλό σου ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτά που γράφεις φίλε Στράτο είναι αλήθεια, είναι πολλά πράγματα που δεν σε αφήνουν να αγιάσεις.

    Όταν κοσκινίσεις το διάβα της ζωής σου, υπάρχουν τόσα πολλά Αν έκανα αυτό, ή εκείνο θα... ώστε σήμερα τα θα μένουν αναπάντητα...
    εφόσον δεν έγιναν.

    Ευχαριστώ
    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή μου Νικόλ,
    Στο διάβα της ζωής μας υπάρχουν τόσες διαφορετικές καταστάσεις ώστε πορευόμαστε σύμφωνα με το τι μας αρέσει εκείνη την στιγμή.
    Προπαντός όταν είμαστε νέοι, Ικανοποιούμε τον εαυτόν μας,
    Σήμερα που γυρίζουμε το κεφάλι προς τα πίσω υπάρχουν τόσα πολλά αν έκανα αυτό ή το άλλο, αλλά έτσι είναι η ζωή, είναι ένας δρόμος που τον δημιουργούν οι περιστάσεις.

    Ευχαριστώ πολύ
    πάντα με την αγάπη μου
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο αθάνατος Ελληνικός λαός έχει εκφράσει πάμπολλες σοφές παροιμίες! Μία εξ'αυτών λέγει:
    "Στερνή μου γνώση να σ'είχα πρώτα"
    Αμα το αναλύσεις βλέπεις όλα είναι συνδεδεμένα με τον "ΠΑΤΕΡΑ ΧΡΟΝΟ"!
    Τοιουτοτρόπως αποδεικνύεται ότι ο ανθρώπινος βίος είναι σταδιακός και το κάθε στάδιο του έχει την ιδιαιτέρα του φάση με τις ιδιαίτερές του σκέψεις, αντιλήψεις, συμπεριφορά, θέσεις, αντιθέσεις δράσεις και αντιδράσει, καθώς το εκάστοτε στάδιο μεταλλάσει την καθημερινοτητά μας και το περιβάλλον μας!
    Όπως λένε, τα νιάτα τ' αποκαλούμε "Τρελλά" τα ενδιάμεσα χρόνια "Μεστά και Αδηφάγα" και τα γηρατειά "Φρόνιμα και Σώφρονα" Είναι λοιπόν δυνατόν να κάνουμε καμιά σύγκριση;

    Για να το εκφράσω πιό απλά, ο βίος μας είναι σαν ένα ταξείδι επάνω σ' ένα τραίνο με πολλούς και διάφορους σταθμούς! Επιβιβαζόμαστε στην αφετηρία του και μέχρι να φτάσουμε στο τέρμα, περνάμε τον κάθε σταθμό του με τις δικές του εικόνες και περιβάλλον του, που ανάλογα επιδρά στην υποστασή μας!

    Άντε λοιπόν φίλοι μου. Ας έχουμε όλοι μας "ΚΑΛΟ ΤΑΞΕΙΔΙ"

    Υγεία και Αγάπη
    Δημήτρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ μου Δημήτρη, Ας μου επιτραπεί να πω το origin αυτού του "γνωμικού" ή δεν ξέρω πως αλλιώς το λένε του Dalai Lama,
    Πήγα σε ένα σχολείο εδώ στο Μπρονξ και η καθηγήτρια έδωσε ένα χαρτάκι στον κάθε μαθητή να γράψει τι κατάλαβε. Από εκεί είναι η πηγή του.

    Αυτό που γράφεις είναι η πραγματικότητα.
    (Για να το εκφράσω πιό απλά, ο βίος μας είναι σαν ένα ταξείδι επάνω σ' ένα τραίνο με πολλούς και διάφορους σταθμούς! Επιβιβαζόμαστε στην αφετηρία του και μέχρι να φτάσουμε στο τέρμα, περνάμε τον κάθε σταθμό του με τις δικές του εικόνες και περιβάλλον του, που ανάλογα επιδρά στην υποστασή μας!)

    σε ευχαριστώ πολύ
    χαιρετισμούς Άσπα.
    με αγάπη
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στράτος Δουκάκης (Μηθυμναίος)Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014 στις 8:07:00 π.μ. EET

    Θέλω από τούτο εδώ το βήμα της Παρέας να ευχηθώ στον καλό και ξεχωριστό φίλο μας Δημήτρη Τριγώνη Χρόνια Πολλά και Καλά, με υγεία κι όλα τα καλά του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και πάλι Φίλε Δημήτρη,

    Εύχομαι η διαδικασία της απάντησης σχολίου να είναι μια εύκολη πράξη.

    Εάν μπορείς να γράφεις και δεν εμφανίζεται κάνε Κλικ στο Ανώνυμος και μετά στο δημοσίευση

    Είναι ένας πιο εύκολος τρ΄πος
    Την καλημέρα μου, χρονια πολλά και στην Άσπα

    με αγάπη

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητοί μου φίλοι Γαβριήλ κα Στράτο υγιαίνετε και χαίρετε,
    Συγγνώμην που άργησα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές της εορτής μου...αλλά όπως λέει και η παροιμία "Κάλιο αργά παρα ποτε"!
    Τοιουτοτρόπως τώρα που έμαθα το καινούργιο "κόλπο" για να μπαίνω στα ενδότερα της στήλης (Είχα αρκετές φασαρίες, ο Στράτος το γνωρίζει)έρχομαι θερμότατα να σας ευχαριστήσω και το σπουδαιότερον να σας πω πόσο τυχερός νοιώθω που ειστε φίλοι μου!
    πάντα Υγεία και Αγάπη
    δημήτρης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ Δημήτρης Τ.,

    Καλέ μου φίλε, σοφέ, σώφρονα, γαλήνιε και συνετέ, ξέρω πως μαζί το παλέψαμε, αλλά εσύ με την υπομονή και την επιμονή σου κέρδισες και βρήκες τον τρόπο… Οπότε κι εγώ επαναλαμβάνω: «κάλιο αργά, πάρα ποτέ»…

    Εμείς (ο Γαβριήλ κι εγώ, δηλαδή) θα πρέπει να σ’ ευχαριστουμε που μας τιμάς με τη φιλία σου.

    Έρρωσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλτατοι φίλοι μου,
    Αμοιβαία, εκτίμηση, αγάπη και κατανόηση, που όλα είναι ο καταλυτής των παρεξηγήσεων, είναι τρία από τα πιό κυριώτερα συστατικά μίας αγαθής φιλίας! Δεν είμεθα λοιπόν τυχεροί που τα κατέχουμε;;;
    Οσον αφορά όλα αυτά τα κοσμητικά επίθετα που μου χαρίζεις, Στράτο μου, χωρίς να τα απαξιούμαι ένα παραμένει το γεγονός:
    Ολοι μας γινόμεθα φιλοσοφικοί και σώφρονες όταν αιωρούμεθα στο χείλος του Καιάδος και έχουμε αγγίξει την ανυπαρξία!...
    Ελπίδα μου όμως πάντα παραμένει ο ΘΕΟΣ!
    Να έχετε ένα καλό και υγιή Νοέμβρη
    Με την αγάπη μου,
    δημήτρης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

«Ουχ ούτως χρείαν έχομεν της χρείας παρά των φίλων ως της πίστεως της περί της χρείας» Επίκουρος